مقالات

راهنمای انتخاب کفش مناسب برای محل کار

خرید کفش دربی مردانه | خرید کفش چرم مردانه | رنگ قهوه ای

انتخاب کفش مناسب برای محل کار

در بسیاری از موارد پیش آمده است، که اشتباهات زیادی را در مورد انتخاب کفش های مناسب برای محل کارمان، مرتکب شده ایم و پیامد های این اشتباه ایجاد درد و تاول در پاهایمان بوده است. گابیانی شما را راهنمایی میکند تا موارد مهم و ضروری در مورد انتخاب کفش مناسب محل کار را بدانید و هنگام انتخاب کفش های اداری و مناسب محل کارتان دقت عمل لازم را به کار ببرید.

یکی از الزامات کفش های محل کار راحت بودن آن ها است یعنی باید رفت و آمد را برای ما آسان کنند، تا بتوانیم در تمام طول روز، بدون ایجاد درد یا تاول در ناحیه پا، راه برویم. دیگر اینکه زیبا باشند، به گونه ای که هر روز با پوشیدن آنها هیجان زده شویم و مورد بعدی اینکه کاربردی باشند، یعنی وقتی آنها را در یک جلسه پوشیدید، بعد از جلسه به راحتی به رویدادهای بعد از کار منتقل شوید. از آنجایی که هر محل کاری با محل کار دیگر متفاوت است و نوع لباس پوشیدن ها به تبع نیز متنوع میشود، انتخاب کفش مناسب محل کار نیز میتواند طیف متنوعی را در بر گیرد.

در محل کار کفش بسیار مهم است. ممکن است کسی در محل کارش، تمام روز را روی پاهای خود بایستد و کفشی که بتوانید در تمام طول روز بپوشید و در آن احساس راحتی کنید باید به طور شگفت انگیزی مناسب و راحت باشد. کفش ها بخش مهمی از استایل ما هستند و قوانین پوشیدن کفش های مناسب محل کار می تواند بسیار سختگیرانه باشد، به خصوص برای آقایان. انتخاب کفش های مردانه غیر رسمی و مناسب محل کار میتواند انتخاب بسیار سخت و حرفه ای باشد چرا که اشتباه کردن در انتخاب آن حتی میتواند بر روی جیگاه اجتماعی شما و نگاه های اطرافیان بر شأن و شخصیت شما تاثیر گذار باشد. چه بخواهید کفش مردانه مناسبی را برای دفتر انتخاب کنید و چه کفشی برای کار انتخاب کنید تا راحت باشید، این مقاله انواع انتخاب ها را پوشش می دهد. اجازه دهید با راهنمای خود در مورد کفش های مردانه برای پوشیدن در محل کار به شما کمک کنیم.

انواع کفش های مردانه برای کار بسیار متنوع است و کفشی که انتخاب میکنید به حرفه شما بستگی دارد. کفش های اداری برای مردان باید هوشمندانه و رسمی انتخاب شوند، اما بسیاری از مردان در حرفه هایی کار میکنند که به دنبال کفش هایی با ایمنی خاص یا کفش هایی که در تمام طول روز پاهای خود در آن راحت باشد هستند. در ادامه بهترین مدل های کفش کار مردانه ما آمده است:

همانطور که میدانیم محیط اداری و محیط کار ، یک محیط کاملا رسمی است و لباس رسمی با کفش های رسمی باید هماهنگ شوند.انتخاب کفش مناسب برای محل کار، بستگی به محیط اداره شما هم دارد و نمیتوان به طور کلی برای همه محل های یک نوع کفش پیشنهاد داد.

۱_آکسفورد

وقتی صحبت از کفش های مردانه برای دفتر و محل کار به میان می آید، نمیتوانید کفش آکسفورد را با کفش های محل کار در یک دسته بندی قرار دهید. چرا که آکسفورد یک کفش مجلسی است و اگر کفش آکسفورد را انتخاب کنید، بعید است که انتخاب مناسب و به جایی برای محیط کار باشد و به ناچار در عرصه ی رقابت برای کفش مناسب محل کار حذف خواهد شد.

۲_دربی

یکی از برترین کفش های غیررسمی تجاری – اداری برای مردان، کفش دربی است. اما هنوز هم یک سبک رسمی به شمار میرود، ولی کمی با سطح پایین تر اما از آکسفورد راحت تر است. این به دلیل بند های باز است که به پا اجازه می دهد راحت تر خم شود.

اساسا اگر شما به دنبال یک جفت کفش چرمی با کیفیت هستید که به راحتی در پای شما جای گیرد و برای دفتر کار نیز مناسب باشد. پیشنهاد ما به شما یک جفت دربی خواهد بود. درست است که میزان رسمی بودن آن از آکسفورد کمتر است ولی با این حال میتوانید آن را در طول روز، از دفتر تا جلسات اجتماعی خارج از وظیفه خود بپوشید و اما رنگ قهوه ای تیره همه کاره ترین رنگ برای یک جفت دربی میباشد.

۳_بروژ

اگر به دنبال کفش های کار مردانه شیک هستید، بروژ هم میتواند انتخاب مناسبی باشد. جزئیات پرزرق و برق آنها موردی هستند که به شما کمک می کند تا بسیار متمایز و متفاوت شوید، در حالی که هنوز با تیپ و استایل محل کار سازگار باشد.

۴_لوفر

یکی دیگر از مدل های کفش غیررسمی مردانه، کفش راحتی کفش لوفر است. برخی از محل های کار ممکن است کفشهای لوفر مردانه را خیلی معمولی بدانند، بنابراین با احتیاط باید آنها را انتخاب کرد یا اصلا از کفش های لوفر (کالج) استفاده نکرد اما اگر نوع لباس پوشیدن در محل کار شما کاملاً آزاد است، آنها میتوانند گزینه مناسبی باشند.

لوفر ها یک سرمایه گذاری بزرگ هستند، آنها به طرز شگفت انگیزی راحت هستند. اگر به دنبال یک کفش مناسب محل کار هستید که زیبایی و راحتی هم داشته باشد، کفش های لوفر یک انتخاب عالی هستند. لوفر کفشی است که میتوانید آن را در تمام طول روز بپوشید ، بسیار انعطاف پذیر هستند و برای مدت زمان طولانی ای دوام می آورند.

بسیار ساده و راحت و بسیار حرفه ای و به اندازه کافی شیک و براق هستند و هر بار که این کفش ها را میپوشید بسیار مورد تحسین قرار خواهید گرفت. میتوان گفت لوفر یک کفش همه کاره است از ویژگی های شگفت انگیز آن تا طراحی شیک و منحصر به فرد، که اگر تمام روز هم روی پاهای خود باشید ذره ای برای پاهای شما ناراحتی به وجود نمی آورد. یک جفت کفش راحتی و در عین حال متفاوت و متنوع که با هر لباسی شیک و زیبا به نظر میرسد. لوفر ها با کت شلوار، شلوار و حتی شلوار جین پوشیده میشوند، حتی دیده شده که عده ای آن را با شلوارک نیز میپوشند. با رنگ های فوق العاده ای که دارند، با اکثر لباس ها، با شلوار خاکستری، آبی و حتی مشکی ست میشوند. درست است که لوفر ها ساده هستند و با هر لباسی مناسب به نظر میرسند.

۵_صندل

اگر نوع لباس پوشیدن در محل کارتان خاص و هوشمندانه و طبق مقررات است، بهتر است از پوشیدن صندل خودداری کنید. با این حال، در یک محیط راحت و محیطی که برای لباس کار سختگیرانه نباشند، اگر چه هوا گرم باشد، تا جایی که میتوانید از صندل های مردانه برای دفتر کار خودداری کنید. در این شرایط آب و هوایی و تحمل سخت گرمی هوا و عرق کردن پاهایتان، یک لوفر چرمی هوشمند حلال مشکل شماست که آن را انتخاب کنید و با کت و شلوار خود ست کنید تا ظاهری هوشمندانه و عالی داشته باشید.

۶_ اسنیکر

در یک محیط رسمی، کفش اسنیکر مردانه غیرقابل قبول هستند. با این حال سازندگان، این کفش های مردانه عالی را برای کسانی که تمام روز کفش به پایشان است، درست میکنند. رنگ های تیره ساده برای این کفش ها انتخاب رنگ بسیار قابل قبولی است.البته اگر تمام روز ایستاده اید یا راه می روید، ممکن است محل کارتان به برخی از کفش های اسنیکر مردانه به عنوان بخشی از نوع لباس مناسب کار اجازه پوشیدن دهد.

۷_چکمه های کار

در برخی مشاغل ممکن است از شما خواسته شود که کفش های کار یا کفش ایمنی بپوشید. کارفرمای شما، شما را از این موضوع آگاه می کند و الزامات خاص نوع کفش شما را انتخاب خواهد کرد. کفش کار مردانه راحت برای مشکلات رایج پا وقتی از مشکلات روزمره پا رنج می برید، راحتی پا اهمیت بیشتری پیدا می کند. پوشیدن کفش نامناسب هر روز می تواند این مشکلات را تشدید کند و ناراحتی بیشتری برای شما ایجاد کند. بهترین کفش های کار مردانه برای کف پای صاف: اگر از قوس های افتاده رنج میبرید، مهمترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که کفش های کارتان تا چه حد پاهایتان را بالشتک میکنند یعنی چقدر زیر سازی برای پاهای شما انجام میدهند یا چقدر مانند کوسن، بالشت یا متکا جای پای شما را نرم نگه میدارند. اگر محل کار شما اجازه می دهد، کفش های دویدن یا پیاده روی ممکن است بهترین راحتی را برای یک روز طولانی در محل کار به پاهای شما ارائه دهند.

بهترین کفش های کار مردانه برای فاشیای کف پا: این یکی دیگر از نگرانی های رایج پا است که میتواند باعث درد شود. بهترین کفش ها برای فاشیای کف پا، کفش های هستند که پشتیبانی خوبی از قوس کف پا دارند. این مورد به اصلاح موقعیت پاها و ثابت نگه داشتن آن در طول روز کمک می کند. باز هم کفش هایی که برای دویدن یا پیاده روی طراحی شده اند می توانند گزینه خوبی باشند. اگر برای کار کردن با کفش هایی که مطابقت دارند، ملزم به پوشیدن لباس رسمی هستید، میتوانید از یک کفی طبی استفاده کنید تا راحت تر باشد.

مردان در محل کار چه کفشی نپوشند؟

وقتی صحبت از این است که چه چیزی نپوشید، باز هم کاملاً به حرفه شما بستگی دارد. مکان های بسیار کمی وجود دارند که فلیپ فلاپ ها ( صندل های انگشتی) را برای کار مناسب میدانند، بنابراین شما میتوانید آنها را به لیست غیرمجازهای خود اضافه کنید! اگر در دفتر و اداره کار می کنید، صندل ها به احتمال زیاد ممنوع هستند. رنگ را نیز در نظر بگیرید، کفش های قهوه ای برای برخی از محیط های اداری مناسب هستند، اما مشکی کلاسیک همچنان برای لباس های رسمی و مجلسی بهتر مورد استقبال قرار می گیرد.

در حرفه هایی که مدام شما را روی پا نگه می دارند، نوع لباس پوشیدن کاملا متفاوت خواهد بود. بدترین چیز برای انتخاب ، کفش های ناراحت کننده و اذیت کننده هستند. در پایان یک روز طولانی، اگر کفش هایتان باعث ناراحتی شما شود، با مشکل مواجه خواهید شد، بنابراین راحتی یک کفش را همیشه در اولویت قرار دهید.

در مواردی که کفش ایمنی مورد نیاز است، هرگز نباید در محل کار از کفش های معمولی استفاده کنید. ایمنی شما ممکن است در خطر باشد، بنابراین همیشه کفش های کاری مورد نیاز برای نقش خود را انتخاب کنید.زمانی که روز کاری طولانی در پیش دارید، انتخاب کفش های کار مردانه راحت می تواند تفاوت زیادی را ایجاد کند. بنابراین، راحت ترین کفش های کار مردانه کدامند؟

اساساً، بهترین کفش برای پوشیدن در محل کار به حرفه، محیط کار و سبک شخصی شما بستگی دارد. اگر در محل کار خود به نوع لباس پوشیدن مناسب با آنجا پایبند باشید، نمی توانید انتخاب نامناسبی داشته باشید. با مجموعه کفش های مردانه گابیانی ظاهر لباس کار خود را نیز عالی نگه دارید.

هر کجا که کار می کنید، با هر نوع قوانین لباس پوشیدنی که دارید، در بخش کفش های مردانه گابیانی یک جفت کفش مناسب برای محل کارتان پیدا خواهید کرد.اگر به دنبال پیشنهاد و توصیه ما برای کفش های محل کار خود هستید، رفتن به سراغ لوفر و اسنیکر گابیانی بهترین ایده است.این کفش ها حرفه ای به نظر می‌رسند و راحت هستند و به راحتی میتوان آنها را برگزید.کفش زدات ۷۰۵ مردانه برند گابیانی،که جنس رویه آن از چرم طبیعی گاوی می‌باشد و جنس آستر آن از چرم طبیعی بزی و جنس کفی داخلی آن طبی با روکش چرم طبیعی بزی میباشد و جنس زیره آن ترمو است ، یکی از پیشنهادات مناسب و راحت و زیبا برای محل کار شماست.

همچنین کفش واتیس 505 مردانه برند گابیانی یک کفش دربی است که جنس رویه آن چرم طبیعی گاوی ، جنس کفی داخلی آن چرم طبیعی و جنس زیره آن EPR است, یکی دیگر از بهترین ،شیک ترین و مناسبترین کفش های مناسب محل کار است .

و اما اگر شما از آن دسته خانم های باشید که نمیتوانید کفش های پاشنه دار را در محل کار تحمل کنید صرفا برای اینکه راحت نیستید یا به دلیل اینکه در محل کار مدام روی پاهای خود هستید و برایتان پوشیدن کفش پاشنه دار سخت است نوعی کفش محبوب به شما پیشنهاد میشود، که آنها با ظرافت طوری طراحی شده اند که به قدری راحت هستید که با آنها حتی میتوانید کیلومتر ها راه بروید، و آنها واقعا بی نظیر هستند، و وقتی صحبت از زیبایی و راحتی میشود، آنها را نمیتوان شکست داد، و ساختار چرمی آنها را بسیار حرفه ای میکند، و به راحتی میتوان آنها را با لباس های محل کار هماهنگ کرد .و آنها کفش هایی نیستند به جز کفش زدات 705 زنانه و زدات 706 زنانه و زدات 706 کراست زنانه، که جز کفش های اسنیکر گابیانی هستند.و بسیار راحت و شیک و حرفه ای و با بهترین چرم طراحی شده اند و سال های سال میتوانید برای محل کار استفاده کنید و از آن لذت ببرید.