مقالات

معرفی انواع کیف چرم زنانه و کاربرد آن ها

اگر به تیپ و استایل خود، اهمیت میدهید!

اگر در پوشش روزانه خود از اکسسوری ها، استفاده میکنید!

اگر هماهنگ بودن کیف شما با لباس شما، برایتان مهم است!

اگر  متناسب بودن استایل شما  در هر موقعیت مکانی و زمانی، با اهمیت است!!

 

این مقاله به شما کمک میکند، تا با انواع کیف چرم زنانه و کاربرد آنها، آشنا شوید، و بهترین کیف زنانه، متناسب با استایل و ظاهر خود را به درستی انتخاب نموده و خریداری کنید.یکی از گزینه های مهم در تیپ و استایل هر خانمی، میتواند کیف آن باشد.

در دنیای مد و فشن امروزی، تقریبا افراد از همه قشرهای جامعه، به دنبال مد روز هستند و استفاده از اکسسوری بسیار رایج و متداول شده است، لذا آشنایی با انواع کیف های زنانه، کاربرد هر کدام، هماهنگ کردن آنها با لباس، بسیار با اهمیت است.داشتن کیف زیبای زنانه، متناسب و هماهنگ با  لباس، ظاهر یک خانم را بیش از بیش جذاب میکند.

 

کیف های زنانه، انواع مختلف، سبک های مختلف، و کاربرد های متفاوتی دارند. انتخاب هر کیف، بسته به هر موقعیت و مکانی که در آن حضور دارید، متفاوت است. انتخاب کیف میتواند مناسب با مکان یا مهمانی که در آن حضور دارید، رسمی یا غیر رسمی باشد یا هماهنگ با نوع پوشش شما باشد.

 

به عنوان مثال، کیفی که قرار است برای یک مهمانی رسمی استفاده شود،با کیفی که در یک مراسم دوستانه استفاده میشود، کاملا متفاوت است. کیفی که برای باشگاه استفاده میشود، با کیفی که برای حمل وسایل ضروری روزانه استفاده میشود،از لحاظ شکل ظاهری و اندازه متفاوت است.

کیف ها، در درجه اول برای حمل وسایلی که نمیتوان در دست گرفت و برای رفع نیازهای روزانه مناسب هستند استفاده می شود، ولی اگر سبک و استایل کیف به طور صحیح انتخاب شود، به یک ظاهر شیک و حرفه ای دست پیدا میکنیم.

 

محبوبترین سبک های کیف چرم زنانه مجلسی و اسپرت :

 

✓کیف کلاچ:

کیف کلاچ، یک کیف ظریف و باریک و در ابعاد کوچک است. این نوع کیف معمولا بدون دسته و بند است و در دست نگهداری میشود. کیف کلاچ، گزینه مناسبی برای مراسم و مناسبت های رسمی است. این کیف ها فقط چند وسیله ضروری، که در مهمانی به آنها نیاز دارید(نظیر تلفن همراه، رژ لب، کلید،پول و کارت بانکی،مدارک شناسایی)  را در خود جای میدهند.

البته کیف کلاچ انواع مختلفی دارد که نوع استاندارد آن را حتی میتوان با لباس غیر رسمی و اسپرت هماهنگ کرد. کیف کلاچ زنانه،از جنس چرم طبیعی، کیفی بسیار ظریف و زیبا خواهد بود، که با استفاده از آن، در مهمانی ها میدرخشید. استفاده از اکسسوری چرم، جز جدانشدنی از یک تیپ و استایل متمایز و منحصر به فرد در عروسی و مهمانی است.کیف چرم زنانه مجلسی آناهیتا نمونه ای کیف کلاچ از برند چرم گابیانی است.

 

✓کیف ساتچل:

این کیف ها در اندازه های مختلفی هستند. کیف های ساتچل دارای ساختار و شکل هستند ،به این صورت که دارای کفی پهن و مسطح هستند که به صورت عمودی می‌ایستند و خم نمی‌شوند و دسته های پهنی برای حمل دارند. برخی ممکن است دارای بند شانه ای جداشونده باشند که بتوان آنها را به صورت مورب بر روی شانه حمل کرد و در مهمانی ها نیز استفاده کرد. این کیف زنانه لاکچری میتواند انتخابی محبوب برای کارهای روزمره و هماهنگ با لباس های غیر رسمی نیز باشد. این کیف برای افراد شاغل، برای استفاده در محل کار به دلیل جادار بودن و داشتن قفل و ساختار منظم  میتواند گزینه مناسبی برای حمل ایمن وسایل باشد.کیف های ساتچل چرمی، دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی هستند و هم چنین جزو کیف های چرم زنانه شیک محسوب می شوند.

 

✓کیف کراس بادی:

این کیف از پرکاربردترین کیف های دستی است. دارای یک بند شانه ای بلند است که میتوان آن را به صورت مورب و متاقطع بر روی شانه حمل کرد. این بند کیف را نزدیک نگه میدارد و دسترسی به آن را آسان میکند،و در عین حال هر دو دست را آزاد نگه میدارد.این کیف را میتوان با طیف وسیعی از لباس ها هماهنگ کرد. از لباس معمولی و اسپرت گرفته تا لباس های مجلسی و رسمی تر.

 

✓کیف توته یا کیف خرید:

این کیف تقریبا شبیه یک کیف شلخته است. و یک کیف معمولی که برای خرید و انجام امور روزمره مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از محبوبترین و کاربردی ترین، کیف های زنانه است. این کیف ها برای خرید بسیار مناسب هستند به سبب طراحی دهانه بزرگ و بدون زیپ و بی دکمه بودن هنگام خرید، برداشتن و گذاشتن پول و کارت را بسیار آسان می‌کند. و تقریبا تمام وسایل ضروری مورد نیاز روزانه را در خود جای میدهد و با بسیاری از لباس ها هماهنگ می‌شود.

 

✓کیف دافل ( کیف سفری_ ورزشی)

این کیف ، یک کیف بزرگ  ، جا دار و بدون ساختار است ، که برای مسافرت و باشگاه بسیار عالی است. معمولا دارای دو دسته و یک بند بلند است و از آن میتوان به عنوان کیف شانه ای نیز استفاده کرد. کیف های دافل کوچکتر نیز هستند که برای استفاده روزمره مناسب هستند. استفاده از جنس چرم کیف دافل ، بسیار با دوام است و ظاهر جذاب تری به تیپ و استایل شما می‌بخشد.

 

✓کیف کوله پشتی:

کیف کوله پشتی یک کیف کوچک با دو بند روی شانه است که میتوان آن را بر روی پشت خود حمل کرد. در مواقعی که به هر دو دست نیاز دارید بسیار مفید است، مشکل اصلی این است که باید کیف را بردارید تا درب کیف را باز کنید و از وسایل آن استفاده کنید. این نوع کیف برای استفاده روزمره، دانشگاه، مسافرت و … مناسب است. استفاده از کیف کوله پشتی به استایل فرد، ظاهری جوان تر و شیک تر می‌بخشد. مخصوصا اگر کیف کوله پشتی از نوع چرم باشد، استایل فرد شیک تر و جذابتر خواهد شد.کیف چرم زنانه سورا نمونه ای از کیف کوله پشتی است.

 

✓ کیف پستچی:

کیف پستچی معمولا یک کیف مستطیل شکل است که دارای یک زبانه یا فلپ است که از بالا بسته میشود و دارای یک بند شانه ای بلند است که به صورت مورب روی شانه ها قرار میگیرد.این کیف ابتدا برای پیک ها و پستچی ها طراحی شد تا در حمل کالاهایی حجیم از آن استفاده کنند. اما آنها کم کم به یک اکسسوری اصلی در استفاده روزمره بدل شدند. این کیف ها برای حمل لپ تاپ و وسایل ضروری بسیار مناسب هستند. این کیف ها معمولا با مواد بادوام و چرم ساخته میشوند.

 

✓ کیف هوبو یا دور گرد:

یک کیف بزرگ با بدنه ای نرم و انعطاف پذیر که در وسط انحنا دارند.این کیف ها هلالی شکل هستند، و دارای بند های کوتاه برای حمل روی شانه ها هستند. این کیف ها به دلیل اینکه بدون ساختار و شکل هستند وقتی روی زمین قرار میگیرند، خم و له میشوند و شکل خود را از دست میدهند یعنی نرم و انعطاف پذیر هستند. بخاطر بند بلندی که دارند، میتوان به صورت کراس بادی نیز استفاده کرد. با اکثر لباس های غیر رسمی هماهنگ میشوند.تقریبا اکثر کیف های هوبو از چرم نرم ساخته میشوند. و کیف های هوبوی چرم ظاهر شیک تر و زیباتری دارند.

 

✓کیف باگت:

کیف های باگت ظریف و باریک هستند. آنها معمولا دارای یک قسمت تا شونده یا زبانه هستد که با یک سگک یا گیره تزیینی به روی کیف چفت میشوند. سبک های مختلفی دارند و جایگزین مناسبی برای کیف های کلاچ هستند. کیف های باگت برعکس کیف های کلاچ، همیشه دارای بند هستند. این بند میتواند بلند یا کوتاه باشد.کیف چرم زنانه مدل یوتاب از برند چرم گابیانی نمونه ای از کیف باگت است.

 

✓کیف کمری:

یک کیف دستی بدون بند یا دست آزاد است که دور کمر پیچیده می‌شود و با یک سگک چفت میشود. این کیف برای استفاده و حمل وسایل ضروری روزانه و برای حمل اشیا کوچک و مهم در مکان های شلوغ و پر رفت و امد بسیار مناسب است. کیف کمری چرمی بسیار زیبا و چشم نواز است.

 

 

نکات اولیه ای که برای خرید یک کیف دستی زنانه، مطابق با نیاز خود باید در نظر گرفت:

اول مقدار و اندازه وسایلی است که قرار است با خود حمل کنیم. ( که کیف بزرگ یا کوچک انتخاب کنیم) . نکته بعدی کجا قرار است آن را استفاده کنم؟ مهمانی یا مجلس رسمی یا استفاده روزمره. و اینکه کیف متناسب با نوع پوشش و لباس باشد.

و البته نکات دیگر فارغ از ظاهر و استایل که باید در خرید کیف در نظر گرفت، جنس و کیفیت یک کیف است. هر چه کیفیت موادی که در تهیه کیف استفاده شده باشد، بهتر باشد، کیف دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

و اما پیشنهاد ما به شما خرید یک کیف زنانه با جنس چرم  طبیعی است.کیف چرم علاوه بر دوام و کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر برای شما، به ظاهر کیف زیبایی خیره کننده ای میدهد، در نتیجه به شیک تر و ظریفتر شدن استایل شما کمک میکند. در اینجا انواع کیف های معرفی شده با جنس چرم طبیعی از برند گابیانی موجود است