مقالات

راهنمای خرید کمربند چرم زنانه

 

کمربند چرم زنانه، اکسسوری جذابی است که نمی توان آن را در کمد لباس خود جای نداد. کمربندهای چرمی زنانه کاربردی فراتر از زیبایی را برآورده میکنند. یک کمربند خوب نه تنها به زیبایی ظاهر شما می افزاید، بلکه به سبک استایلی که قصد دارید بسازید نیز کمک می کند. در این مقاله در مورد نکات خرید کمربند چرم زنانه میخوانید.

 

کمربندها اکسسوری های بسیار محبوب خانم ها هستند. کمربند نه تنها به یک زن کمک می کنند تا خاص و منحصر به فرد باشد و استایل مخصوص به خود را بسازد، بلکه با بستن کمربند می توانند مطمئن شوند که شلوار (یا شلوار جین) که می پوشند مناسب تر است.

 

اگر چاق هستید، می توانید از کمربند استفاده کنید تا لاغرتر به نظر برسید! احتمالا شما تعجب کنید که این چگونه ممکن است؟! خوب، ترندها و مد های اخیر بر این اساس است که کمربندهای پهن زیبا را می توان به شیک ترین شکل بالای کمر بست تا شکم شما بیرون نزند و پهلوی شما را بپوشاند. اگر لاغر هستید و شلوار به خوبی به شما نمی آید، کمربندها همیشه برای نگه داشتن شلوار شما در جای خود هستند تا بد لباس و بی ریخت به نظر نرسید! بنابراین، انتخاب کمربند مناسب می تواند کمک زیادی به تعریف شخصیتی که هستید کند و به شما کمک کند تا سلیقه مورد علاقه خود را حفظ کنید و نشان دهید. عاقلانه انتخاب کنید تا این اکسسوری شما را بسیار بالاتر از بقیه قرار دهد!

 

 

 

چگونه یک کمربند چرمی زنانه را انتخاب کنیم؟

یک کمربند چرمی مناسب به شما کمک می کند تا استایلی را که دوست دارید تکمیل کنید و این کمربند چرمی سال ها برای شما دوام می آورد! به یاد داشته باشید که یک اکسسوری با کیفیت خوب ممکن است در ابتدا کمی گران تر به نظر برسد، اما در واقع در دراز مدت با توجه به کیفیتی که به شما ارائه میدهد، اینطور نیست.

 

جنس چرم نسبت به سایر مواد بسیار مقاوم تر است و کمتر در معرض ترک خوردن و پارگی است. بنابراین کمربند چرمی به دلیل نفوذناپذیری و عایق حرارتی در برابر گذر زمان و عوامل خارجی مانند سرما یا گرمای شدید مقاومت بیشتری خواهد داشت.

 

چرم متناسب با منحنی های بدن و گرمای بدن به راحتی بدون از دست دادن ساختار، قالب بدن را به خود میگیرد. بنابراین در نهایت بسیار راحت تر از کمربندهای چرم مصنوعی یا پلاستیکی است. در هر صورت خرید یک کمربند چرمی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است که ظاهر افراد را زیباتر می کند. اکسسوری مناسب برای هر مناسبت و با کیفیت و رنگ های مختلف لازمه ی کمد لباس هر خانم باسلیقه و شیک پوش است.

 

احتمالاً وقتی به این اکسسوری فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند یک کمربند مشکی کلاسیک یا یک کمربند قهوه ای است. اما ما توصیه می کنیم که رنگ های دیگر را امتحان کنید، قول می دهم ترکیب آن ها فوق العاده آسان باشد و یک ظاهر فوق العاده شیک و زیبا برای شما بسازد.

 

استفاده از کمربند چرم در رنگ های مختلف و تاثیر آن در استایل شما و ست کردن آنها

 

✓ چه زمانی کمربند قرمز زنانه بپوشیم؟

 

هر زمان که می خواهید میتوان کمربند قرمز را با شلوار جین مورد علاقه خود بپوشید. اگر کمربند برش پیچیده باشد، وقتی لباس می پوشید، نظر همه را به خود جلب خواهید کرد. البته بسیاری از افراد جرات بستن یک کمربند چرمی قرمز را ندارند. کمربند چرمی قرمز با سگکی که با چرم نیز ترکیب شده است، ست کردن آن بسیار آسان است زیرا خود را از بستن زیاد طلا و نقره جات نجات می دهید.

 

کمربند قرمز چرم را با رنگ های خنثی بپوشید تا ظاهر خود را برجسته تر کنید، قرمز همچنین زمانی زیباست که آن را با رنگ های زمینی ( رنگ های زمینی به رنگ هایی گفته میشود که به طیف رنگ های تیره و خنثی موجود در طبیعت تعلق دارند. رنگ هایی مثل طیف های خاکستری، قهوهای، بژ) ترکیب کنید تا ظاهری پیچیده اما آرام داشته باشید. یا با رنگ های سفید و آبی برای یک سبک دریایی ایده آل برای تابستان.

 

✓ کمربند سفید زنانه

سفید، خنثی ترین و ترکیب پذیرترین رنگ بعد از مشکی است و یک ترند و همیشه مد است. همانطور که اگر در کمد لباس خود یک پالت رنگ پر از رنگ های مختلف دارید یا رنگ غالب کمد لباس شما مشکی است، نباید یک کمربند چرمی سفید را در کنار صندل ها و کیف های خوب در اندازه های مختلف از دست بدهید و مکملی عالی برای ظاهر منحصر به فرد و یونیک شما است. جلوه ای که خیلی شیک است و استایل شما را بی نظیر میکند. و این کمربند سفید مروارید کمد لباس شما خواهد بود! 

 

برای دستیابی به یک استایل شیک، مدلی باریک و صاف کمربند سفید را انتخاب کنید. برای رسیدن به استایل جالب و منحصر به فرد، یک ظاهر کاملا سفید با کمربند سفید انتخاب کنید. یا از کمربند سفید با لباس های ساده و شیک استفاده کنید یا حتی آن را با لباس تابستانی گشاد استفاده کنید تا ظاهر معمولی تری داشته باشید.

 

✓ کمربند قهوه ای زنانه کلاسیک

کمربند قهوه ای چرمی زنانه یک کمربند همه کاره است . بیشترین استفاده را در بین کمربند ها دارد ، زیرا با همه لباسی ترکیب می شود و برای سالهای سال ماندگاری و ترند همیشگی خود را حفظ کرده است از زمانی که ست کردن و میکس و هماهنگی مد شد، تا زمانی که با سایر لوازم چرمی در رنگهای دیگر ترکیب شد عالی بوده است. دیگر از یک رنگ چرم در تمام اکسسوری استفاده نمی شود، بلکه هدف ترکیب رنگ ها برای رسیدن به یک پالت هماهنگ و جذاب است.

 

ترکیب های بی شماری از اکسسوری وجود دارد که می توانید با کمربند چرمی زنانه قهوه ای خود به آنها دست پیدا کنید. در اینجا یک ایده خوب این است که با ترکیب سگک ها و بافت چرم بازی کنید. ترکیب مناسب رنگ و مدل سگک با بافت چرم ، کمربند قهوه ای را به یک مدل بسیار متنوع تبدیل می کند که می توانید هم با شلوار کت و شلوار و هم با شلوار جین بپوشید و همه ما می دانیم که یک کمربند قهوه ای ظریف همیشه و در همه حال خوب و عالی به نظر می رسد، مهم نیست که آن را با چه چیزی ترکیب می کنید، شلوار جین، لباس، کت و شلوار …

 

✓ کمربند مشکی چرم زنانه

کمربند چرمی مشکی پرفروش ترین رنگ کمربند چرمی زنانه است. باید بدانیم که چگونه از متانت و ظرافت رنگ مشکی قدردانی کنیم. مشکی رنگی از کمربند است که نمی توان آن را در کمد لباس خود از دست داد.کمربند زنانه مشکی نیازی به دفترچه راهنما یا توضیح ندارد. آن را با همه چیز میتوان پوشید! با شلوار جین و تی شرت، با کت و شلوار خیاط، با لباس، شلوارک، دامن و این امکانات بی پایان است. بنابراین در این مورد بیشتر بگوییم که هر انتخاب شما باید با کیفیت باشد.

 

کمربند مشکی واقعاً برای کل زندگی است. کمربند با کیفیتی را انتخاب کنید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد، بلکه کیفیت نیز خوب باشد، در نهایت شما را برای سال ها و ماجراجویی ها همراهی می کند. در هر صورت، کیفیت نباید مترادف گرانی باشد. ما در چرم گابیانی بهترین محصولات با کیفیت را با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهیم. از بخش کمربند ما دیدن کنید. 

 

✓ضخامت یک کمربند زنانه در تیپ و استایل تاثیر بسزایی دارد.

✓کمربند چرمی پهن زنانه

 

هزاران قانون در مورد نحوه استفاده از این کمربندها با ضخامت های مختلف بسته به فرم بدن شما وجود دارند. ولی توصیه ما به شما این است که هر طور که می خواهید از آن کمربندها استفاده کنید! فرم بدن، انحناها، قدتان و …. را کنار بگذارید و اجازه ندهید «قوانین مد» نحوه استفاده از این اکسسوری های همه کاره و سرگرم کننده را محدود کند.

 

وقتی لباس خیلی گشاد یا گشاد استفاده میکنید، یک کمربند چرمی پهن خوب ببندید. یا با کت های راسته نیز از کمربند چرم پهن استفاده کنید و علاوه بر این ترکیب پارچه پشمی و چرم بسیار زیباست. یک نکته که زیاد روی آن تمرکز و زوم نکنید، اینکه گاهی اوقات فکر میکنیم هرچه کمربند تنگ تر باشد کمر ما را کوچکتر می کند و آن را باریکتر نمایش میدهد، اما واقعاً اینطور نیست، اگر خیلی تنگ باشد یک جلوه بادکنکی ایجاد می کند، در حالت ایده آل از آن تنگ استفاده کنید اما مناسب نیست، کمربند باید علاوه بر زیبایی یک حالت راحت نیز ایجاد کند.

 

✓ مراقبت از کمربند چرمی زنانه

کمربند چرمی زنانه یک کلاسیک جاودانه است بنابراین هرگز از مد نمی افتد. اگرچه مقاوم است، اما باید اقدامات احتیاطی خاصی را در مراقبت از آن، نحوه نگهداری و نحوه تمیز کردن آن رعایت کنید. به عنوان مثال، آیا می دانستید که کمربندها را باید کشیده نگه داشت؟ هرگز کمربندهای چرمی خود را به صورت بسته نگه ندارید. می توانید همه آنها را روی چوب لباسی آویزان کنید تا فضای کمی اشغال کنند.

 

✓چند نوع کمربند که هر زنی باید در کمد لباس خود داشته باشد

مجموعه ای از کمربندهایی که به خوبی با هر لباسی هماهنگ می شوند برای خانم ها ضروری است. طراحی اکسسوری بر ساخت کمربندهایی تمرکز دارد که می تواند به تنهایی، زیبایی لباس و تیپ و استایل شما را چندین برابر کند. شما میتوانید کمربندها را با لباس ها، تیشرت های بزرگ یا با شلوار جین مدل دهید.

 

۱_کمربند چرمی

این کمربند ساخته شده از چرم خالص در اکثر کمدها رایج است. می توانید این را با شلوار جین خود بپوشید یا آن را با یک تی شرت بلند و گشاد ست کنید. همچنین می توانید از این کمربند برای آرایش لباس مجلسی استفاده کنید.

 

 

2_کمربند پهن

یک کمربند پهن که روی کمر شما قرار می گیرد، به لباس شما تعریف می بخشد. وقتی می خواهید استایلی را به لباس خود اضافه کنید، آنها ناجی شما هستند. روی یک کمربند پهن کلاسیک در رنگ های خنثی یا مشکی معمولی سرمایه گذاری کنید.

 

3_کمربند فلزی

خانمها عاشق بستن کمربندهای طلایی و نقره ای هستند. طلایی به خودی خود میتواند یک استایل را صد و هشتاد درجه عوض کند. شما می توانید با این کمربند یک لباس بلند را برای یک لباس مهمانی شب به صورت جذاب مدل دهید.

 

4_کمربند کمر مروارید الاستیک

مرواریدها بسیار زیبا به نظر می رسند. خانم ها عاشق ست کردن لباس هایشان با گردنبند و گوشواره هستند. میتوانید با ست کردن این کمربند با یک لباس مجلسی بلند در یک شب یا در یک مهمانی عالی به نظر برسید.

 

5_کمربند باریک

کمربندهای باریک وقتی با یک شلوار جین کمر بلند یا یک لباس صاف ست می شوند، شگفت انگیز به نظر می رسند. این را می توان به صورت روزانه هم استفاده کرد. حتی به ساده ترین لباس ها هم ظاهری لوکس و تمام شده می دهد.

 

کمربندها دقیقاً در تقاطع عملکرد و سبک هستند. مطمئناً، آنها شلوار شما را بالا نگه میدارند، اما کمربند مناسب میتواند به لباس های ساده تری مانند تیشرت سفید و شلوار جین مورد علاقه تان زیبایی ببخشد.

 

زنان شیک پوش برای خوش پوش کردن کت های خود، تکمیل سارافون های خود و بستن لباس مخصوص دوچرخه یشان، از کمربند استفاده میکنند. به زنان شیک پوش پیشنهاد میشود کمربند هایی انتخاب کنند که عملا با هر لباسی مطابقت دارند.

 

✓انتخاب از طیف کمربندها بر اساس مناسبت ها و لباس ها

 

کمربندها دارای طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و سبک ها هستند. در اینجا چند نکته ذکر میشود که بتوانید از طیف گسترده ای از کمربندهای موجود انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

✓ کمربندهای چرمی کلاسیک 

 

اگر برای یک شام خاص با همکاران یا همکاران تجاری خود برنامه ریزی میکنید، به دنبال یک کمربند زیبا بر اساس نیازهایتان باشید. کمربند dressy( لباسی) یک کمربند چرمی است که به طور کلی در یک رنگ به هم پیوسته و یک دست موجود است. می توان آن را با هر لباسی که انتخاب کردید ست کرد. بنابراین، اگر به یک کمربند برای پاسخگویی به موقعیت های مختلف نیاز دارید، به سراغ یک کمربند چرمی کلاسیک بروید.

 

✓ کمربندهای غیررسمی 

 

اگر میخواهید با یک شلوار ساده، شلوار یا شلوار جین کمربند بپوشید و ظاهری غیررسمی داشته باشید، به دنبال یک کمربند غیررسمی با رنگ های متنوع و طرح های تازه باشید.

 

✓کمربندهای مهره دار

 

در مهره هایی با رنگ های زنده عرضه میشوند. آنها بسیار زنانه و ظریف به نظر می رسند و دور کمر شما را به زیبایی زینت می دهند.

 

✓ کمربند سگک دار

 

اگر عاشق سگک هستید، به دنبال کمربند سگک دار بروید. آنها را در انواع ساده و همچنین در انواع پر زرق و برق پیدا می کنید. در حالی که سگک های معمولی معمولاً به شکل مربع یا گرد هستند آنها را در رنگ های طلایی، برنزی، نقره ای و مسی میتوانید پیدا کنید.

 

✓  کمربندهای برگشت پذیر

 

وقتی کمربندی میخواهید که بتوان آن را با لباسهای مختلف پوشید، سعی کنید روی یک کمربند برگشت پذیر سرمایه گذاری کنید. این کمربندها در سبکهای مختلف موجود هستند و اغلب در رنگهای ثابت مختلف وجود دارند.

 

✓کمربندهای زنجیری

 

اگر میخواهید روی یک کمربند برای تزیین لباس هایتان سرمایه گذاری کنید، به سراغ کمربندهای زنجیری بروید. زمانی که واقعاً به کمربند نیاز ندارید، اما می خواهید ابعاد را افزایش دهید یا به لباس خود رنگ اضافه کنید، به عنوان افزودنی یا تزئینی عمل می کند. آنها اغلب شبیه زنجیر گردنبند هستند و می توانند یک سری اشکال مشابه یا غیر مشابه داشته باشند که در یک دنباله به هم متصل شده اند.

 

جنبه هایی که باید موقع انتخاب کمربند مناسب در نظر گرفته شوند

 

هنگام خرید، به یاد داشته باشید که به عنوان یک زن با سلیقه، باید در انتخاب خود عاقل باشید. به دنبال کمربندی باشید که به شما کمک کند نگرش و سلیقه خود را به رخ بکشید و یک سبک منحصر به فرد ارائه دهید که چشمان همه را به شما جلب کند. در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

 

_در مورد نوع لباسی که میخواهید آن کمربند مدنظر را با آن ست کنید، تصمیم بگیرید. این به شما کمک می کند نوع کمربند را که باید روی آن سرمایه گذاری کنید، بهتر انتخاب کنید.

 

_ به تیپ بدنی و مدل بدن خود کاملا اشراف داشته باشید و آن را بشناسید. به عنوان مثال، اگر اضافه وزن دارید، خرید یک کمربند بزرگ و پهن گزینه بهتری برای شماست. اگر خیلی لاغر هستید، کمربندهای باریک برای شما مناسب است.

 

✓ چند نکته که بر اساس تیپ بدنی و توجه به کمر و پایین تنه خود میتوانید کمربند مناسب خود را انتخاب کنید.

 

به کمر و پایین تنه خود توجه کنید:

_ اگر میخواهید پایین تنه خود را به شکل فوق العاده نشان دهید، از کمربندهایی استفاده کنید که در امتداد پایین تنع آویزان شوند. اگر کمر شما نسبتاً کوتاه است باید به سراغ کمربندهای نازکی بروید که با تاپ یا تی شرت شما هماهنگ باشد. از طرف دیگر، اگر کمرتان بلند است، یک کمربند ضخیم بخرید که با لباس پایین شما همخوانی داشته باشد.

 

_ اگر قسمت بالای بدن شما در مقایسه با ران و باسن شما باریک است، کمربندهای پهن برای شما مناسب خواهند بود. این باعث می شود که نگاه ها به بالاتنه و سینه شما جلب شود. با این حال، اگر اینطور نمی خواهید، به دنبال یک کمربند معمولی مشکی رنگ باشید.

 

 

_طول کمربند را در نظر بگیرید. بند نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد. اگر خیلی کوتاه باشد باعث ناراحتی شما می شود در حالی که یک بند بلند بدتیپ به نظر می رسد. به دنبال کمربندی بروید که مناسب شما باشد.

 

_ به دنبال رنگ و استایلی باشید که به هیکل و لباس شما جلوه زیباتری دهد‌. وقتی صحبت از کمربندهای مد روز می شود طیف وسیعی از رنگ ها و شکل ها را خواهید دید. با توجه به این جزئیات کوچک، اطمینان خاطر داریم که بهترین کمربند را خریداری خواهید کرد. خرید خوبی داشته باشید!

برای مشاهده و خرید انواع کمربند های چرم مردانه گابیانی بر روی لینک کلیک کنید.