مقالات

داستان گابیانی اینگونه آغاز شده است

داستان گابیانی اینگونه آغاز شده است:

از گابیان در دوره های مختلف تاریخ به عنوان نام شهر اصفهان نام برده شده است و گابیانی برخاسته از ذهن یک دختر هنرمند با میراث ارزشمند خانوادگی است.برای شروع داستان گابیانی به دهه 40 شمسی و باغ سپهسالار میرویم. جایی که محمد حسن احمدیان در تهران،  شهری که خوش پوشی و به روز بودن جزء ارزش های مردم آن زمان بود به فکر ایجاد کسب و کار افتاد.جوانی خوش ذوق، عاشق تولید و هنر، کارگاه تولیدی خودش را در باغ سپهسالار برپاکرد.

 

جایی که میتوانست از تجربه و هنر پیشکسوتان بهره ببرد.نزدیکی به لاله زار، باغ سپهسالار را به بازاری پر رونق و محل رفت و آمد توریست ها و هنرمندان تبدیل کرده بود.حضور خوانندگان، هنرپیشگان و قرار گرفتن در مرکز مد تهران باعث رشد هر روزه کسب و کار وی شد به طوری که پس از ۱۰سال نیروهای متخصص و نام تجاری بزرگی ایجاد کرد.آقای احمدیان پس از سال ها تجربه و خلق نام نیک در این حرفه، یار و همراه خودش را در اصفهان، شهر کاشی های هفت رنگ پیدا کرد. او این بار کارگاهش را در چهارباغ چهارفصل، در کنار گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ بنا کرد.کسب و کاری که زندگی آسوده و پر از امید را برای او و خانواده اش به ارمغان آورد. واردات بی رویه ی کفش از چین وی را مجاب به کناره گیری از ذوق وهنر خود کرد.

 

دختر اول خانواده با روحیه و استعداد هنری که داشت همواره مشوق و همراه پدر بود.دختری با روحیه ی هنری که تصورات ذهنی خود را با نقاشی، خلق می کرد. دختری که عرف جامعه و روحیه ی جنگجو، او را به سمت دنیای فنی و مهندسی کشاند.اما مریم قصه ی ما رویا و روحیه هنری خود را هیچگاه فراموش نکرد و مدام حتی حین مدیریت در سازمان های بزرگ صنعتی در حال پروراندن رویای خود، احیای شغل پدری و صنعت کفش دست دوز ایران زمین بود.

 

سرانجام او تصمیم خود را گرفت، با مشاوره و حمایت هم بنیانگذار، برند گابیانی را با الهام از اصفهان، هنر و اصالت خلق کرد.گابیانی برندی ایرانی، برخاسته از ذهن یک بانوی خلاق، با سابقه ی مدیریتی و با میراث خانوادگی چند ده ساله، در تلاش برای خلق ارزش در قالب محصولات چرم دست دوز پرمیوم برای  بزرگان و فرهیختگان جامعه می باشد.محصولات گابیانی به سبب بازیافت بهتر و سازگاری با پوست بدن و محیط زیست، همگی از جنس طبیعی و هنر دست استادکاران مجرب و به نام ایران زمین می باشدو تیم محصول گابیانی با پژوهش ها و مهندسی محصول کفش های منحصر به فرد و راحت برای شما می آفرینند.محصولات گابیانی قابل سفارش و تولید در دو لاین سری دوزی و شخصی دوزی هستند.برند گابیانی به پشتوانه ی میراثی خانوادگی، تیم مدیریتی برجسته و تیم محصول و فروش خلاق به روزترین و ناب ترین خدمات را به شما، فرهیختگان عرضه می نماید.